Rabu, 15 April 2015

Pintu rezeki dengan berniaga

Assalamualaikum..nak share sikit dengan korang tentang formula rezeki.Sebagaimana yang kita ketahui,berniaga adalah sumber rezeki yang paling besar.

Sebab tu kita lihat ramai yang cuba mencari rezeki dengan berniaga.Nak berniaga kena juga ada ilmu agar perniagaan mendapat keuntungan dan maju.

[ FORMULA REZEKI ]

> 1/10 adalah dari makan gaji

> 9/10 adalah dari berniaga

Anda nak pilih yang mana? 1/10 @ 9/10?

Yang 1/10 saya dah ada,9/10 pun saya ada.Dulu saya hanya ada 1/10, tapi saya belajar untuk buat 9/10.
Alhamdulillah,dengan perniagaan yang mengikut syariat rezeki saya bertambah.

Bukan hanya rezeki berupa Wang ringgit saja, malah kesihatan,ilmu dan amalan kebaikan juga saya dapat.Kira pakej la.Rugi kalau anda masih terfikir-fikir lagi,sebab formula ni da digunakan sejak zaman Nabi lagi.

Tak tahu nak mula?Saya sentiasa bersedia untuk membantu anda!
Perniagaan yang saya lakukan adalah menepati syariat dan tiada unsur penipuan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Popular Posts