Selasa, 6 Januari 2015

PROMOSI BEGANDA 2015

PROMOSI BERGANDA TAHUN BARU 2015
Assalamualaikum...salam tahun baru semua..rasa nya belum terlambat lg nak ucap selamat tahun baru kan..hehe..
Pasti anda tertunggu-tunggu apa promosi untuk tahun baru..Dengan lafas Bismillahirahmanirahim,saya merasmikan promosi tahun baru ALFALFA COMPLEX,VIVIX dan VITALEA FOR CHILDREN...
Kenapa saya panggil Promosi Berganda..kerana bulan ni Shaklee menawarkan 5 promosi kepada pelanggan setianya..nak tahu apa promosi nya?? Ini dia..
ALFALFA COMPLEX S/L
» BUY 6 FREE 1
» BUY TWINS PACK 5% OFF
VIVIX
» BUY 6 FREE 1
» BUY TWINS PACK 5% OFF
VITALEA FOR CHILDREN
» BUY 3 FREE 1
Wahh..menarik kan?? Pembukaan tahun baru yg sangat awesome..hihi
Jika anda ingin mendapatkan vitamin2 tersebut boleh la hubungi saya..saya akan beri service yg TERBAIK...
Salam tahun baru dari saya..:-)
Sue
Supervisor in March'15
Sms/call/whatsapp : 0137398748

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Popular Posts